مَـטּ همیـنم

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به بعضیا باس بگــے:

مَـטּ همیـنم عزیـز

کسـے نتونس عَوَضم کـُنـﮧ تو هم زیـآב زور نـَزטּ

خوבتــو خـَراب میــکنـے

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت20:35---23 تير 1393
عشق مثه بستنی سنتی میمونه!!!
.
.
.
.
.
البته چون الان هوس کردم


وگرنه قبلا شبیه چلوکباب و الویه بود
خخخخخ این روزه کار دستت میده ها


arnika
ساعت15:30---18 تير 1393
سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!

ترلان
ساعت10:06---16 تير 1393
بـه سراغ من اگر میــــایی...
.
.
.
.
.
.
با یک کیلــــو زولبــیا بامیه ی تـــــــازه بیــا !!
ترجیــحا بـــامیش بیشتر بــاشه ^____^
چیه فکر کردی میخوام متن عاشقــانه بنویسم ؟
برو بــرادر من
ادم گشـــــنه چی میفهمه عاشقی چیه آخه


رهــآ
ساعت16:05---10 تير 1393
عشـــ♥ـق یعـــــنی

.....

وقــتـــــی ناراحــــــتم

.....

وقتــــــــی بغض کـردم

....

بغلم کـــنی و بگـــــــی

..

ببیـــنم چشـــــماتو

.......

منـــو نـــــــگاه کن

.....

اگه گریــــــــــه کنی

....

قـــــــــــهر میکنم میرمـا

...!!

به جشن یه سالگی عشقمون دعوتی
با حضورت خوشحالمون کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:,

] [ 14:22 ] [ مئچان ]

[ ]